איפה שורת המטא שלי ?

עד לפני זמן לא רב אנשים חשבו שהשורה הזו היא היא מלכת הקידום והיא זו שתביא אותם לראש הרשימה.

אבל כבר לפני כ-10 שנים הצהיר Mutt Kuttz שהיה אז מהנדס תוכנה בגוגל שהאלגוריתם שלהם בכלל לא “סופר” את המטא <keywords> והחיפוש נעשה על פי פרמטרים שונים אחרים. לעומת זאת הוא הדגיש את החשיבות של הגדרת המטא <description> שמנועי החיפוש נוהגים לצטט בתקציר המופיע לצד שם האתר בתוצאות החיפוש. זה לקח עוד כמה שנים ושאר מנועי החיפוש יישרו קו עם גוגל והחלו מסתמכים יותר ויותר על הניתוח שמבצעים האלגוריתמים שלהם והרבה פחות על ה-<keywords>. חברת Yoast שמפתחת כלים לקידום אתרים (SEO) הודתה שהם מודעים לגמרי לעניין ושהם שימרו את שורת המטא הזו רק בגלל דרישה של הלקוחות שלא יכלו להיפרד מהשורה הזו… היום גם הם הסירו כלל את האפשרות הזו וכך גם עשו כלים רבים נוספים.

אבל לא כדאי להתבלבל, התוכן ומילות המפתח שלכם (שנגזרות מהתוכן) הם עדיין גורם מכריע בקידום אתרים (SEO) ועדיין התמחור בתחום מתבסס על מספר מילות המפתח.

Translate »