רבים מבעלי האתרים באינטרנט מנהלים במקביל לאתר גם עמוד עסקי בפייסבוק / טוויטר / לינקדאין (שאר הרשתות החברתיות בישראל הרבה פחות מפותחות ולאחרונה גם גוגל פלוס הפסיקה את פעילותה) כאשר ברוב המקרים בעל האתר מפרסם בעיקר ברשת החברתית פוסטים מהירים תוך שהוא נמנע מעדכון האתר עצמו בתוכן.
כך נוצר פער גדול בין תכני האתר לבין התכנים ברשת החברתית, עם הזמן הפוסטים ברשת החברתית "נעלמים" בציר הזמן ולמעשה החדשה / ידיעה / פרסום נעלמת. אמנם תוצאות החיפוש יובילו את הגולש אל הידיעה ברשת החברתית אך היא תהיה מנותקת מהאתר ומהתוכן הרלוונטי שמסביב לידיעה עצמה.
בנוסף, כאשר לוקחים בחשבון את אורך החיים של פוסט בודד ברשת החברתית לעומת אורך החיים של פוסט באתר לצד היכולת לחלק את הפוסטים לקטגוריות, תגים והאפשרות ולהוסיף הפניות פנימיות שייצרו תנועה באתר ברור שלפוסט באתר יש ערך רב יותר עבור מנועי החיפוש והגולשים.
המתודולוגיה שאני ממליץ עליה היא הפוכה, פרסמו פוסטים באתר ודאגו לאוטומציה שתפרסם כותרת, תמצית ומראה מקום של הידיעה ברשת החברתית וכך תהינו משני העולמות (ועם הרבה פחות מאמץ). לקוחות שמשתמשים בשיטה הזו מרוויחים פעמיים, גם חשיפה ברשת החברתית וגם יצירת תנועה באתר שמייצרת בסופו של דבר הכנסות.
ישנם כלים רבים לביצוע האוטומציה הזו, Zapier, IFTT ועוד (חפשו בגוגל).
אנו מציעים אתרי אינטרנט מבוססי וורדפרס (החל מ-79 ש"ח לחודש) עם חבילת כלים מובנת הכוללת בין השאר גם כלים לפרסום אוטומטי ברשתות החברתיות של פוסטים באתר (כולל אירועים, תמונות ו-ווידאו).
אמיר לוי