אז מה הולך להיות חשוב השנה באינטרנט ועל מה צריך לשים דגש באתר שלך? ריכזנו כאן כמה נקודות ששווה להציץ בהם:
טרנדים חדשים בעיצוב בדיגיטל בשנת 2020
– אדובה הכריזה שהשנה האתגר יהייה לשנות את הצפוי, צילומים מפתיעים של אנשים "רגילים", (מהלך חיובי ש"סופר" גם את אלא שלא נמצאים בטווח הגילאים 18-35) יחד עם הבעה עצמית (ועם הרבה פחות איפור..).אדובה טוענת גם שהארט דקו הולך לחזור בגדול ובגרסה משופרת והפתעה ממש זה טרנד ה"גוטי מודרני". הכנסו למאמר המרתק ולמדו עוד על החזון של אדובה.
– מגזין ה-Vectornator ממליץ לגולשים להמציא טרנד חדש ולא לחכות לאחרים :-). הוא חוזה כמו אדובה שהצפוי יהפוך לבלתי צפוי על ידי שימוש בתלת מימד ראילסטי. לדעתם הקו העיצובי השטוח יקבל קצת יותר נפח (בעיקר בשילוב תלת מימד).
– אתר ה-Venngage טוען שהשנה נחזור לצבעים רגועים יותר והרמוניים יותר יחד עם מעברי צבע עדינים. המגזין שוטח את הבנותיו גם במאמר הזה וגם בסרטון הווידאו פה.
– המדיום מגזין חושב שנראה הרבה פחות פירוטכניקה לטובת תנועות קטנות ועדינות והרמוניות, הקווים הקשוחים יעלמו ונחווה ממשקים נעימים ו"עגולים" יותר. הסליידרים הבומבסטיים יעלמו והפרלל יחגוג…. כניסה למאמר
טרנדים חדשים בשיווק ברשתות החברתיות
– גם כאן המדיום מגזין חושב שנחווה את הקשרים החברתיים שלנו באופן "עגול" יותר, אינטילגנציה מלאכותית תסנן עבורנו את המידע ה"אמיתי" והלא מזויף. ככלל אנחנו מחפשים מעגלים קטנים יותר המתאימים לנו ופחות מתלהבים ממיליוני משתמשים…
– ה-CMS Wire חושב שערכם של סימני אהבתי וציוץ חוזר יורדים וכמשווקים ברשתות החברתיות עליכם לתת דגש חזק יותר לשיווק מקומי (כן, בסביבת המגורים שלכם). הם גם חושבים שכלי המדידה ישתפרו ושאנחנו בעלי העסקים נלמד לקרוא יותר טוב את התוצאות ולשפר כך את ביצועי הפרסום שלנו. כניסה למאמר