חנות ריספונסיבית או אפליקציה למסחר?

96968559_eps

אין מכירות בחנות האינטרנט שלך? תכניס את החנות לאפליקציה!  

מחקרים מוכיחים כי 70% מהגלישה באינטרנט מגיעה מטלפונים סלולריים, מחקרים אחרים מוכיחים שאחוז המכירות הגבוה  יותר נעשה באפליקציות ופחות בחנות ריספונסיבית.

לאפליקציה יתרונות רבים על פני אתר או חנות ריספונסיביים:

  1. אפליקציה תהיה באופן קבוע בכיס של הלקוח שלך.
  2. השתלבות טבעית בממשק הטלפון שמעודד את הגולש לבצע קניה.
  3. שימוש בתנועות פשוטות כגון הקשה, גרירה, החלקה, צביטה ועוד.
  4. קבלת הודעות "פוש" (לצורך מבצעים מידיים, הודעות והטבות)
  5. תשלומים ללא צורך במילוי פרטים (גוגל פיי ואפל פיי).
  6. אין חובת שימוש בוויפיי.
  7. גישה לפונקציות כמו: מצלמה, GPS, מיקרופון, תמונות, אנשי קשר ועוד.


אז מה צריך כדי לבנות את האפליקציה שלך?

קודם כל צריך איפיון ושיהיה לא פחות ממעולה! כזה שלוקח בחשבון דברים שלא חשבת עליהם, אפיון מקצועי  ומדויק מאפשר לך לראות איך היא תעבוד איך תהיה הזרימה ואיך היא משתלבת בממשק הטלפון לפני שנכנסים לפיתוח שאז קשה יותר ועולה יותר לשנות.

אפליקציה טובה תהיה כזאת שמתאימה לכל סוגי המכשירים והרזולוציות, כזאת שיש לה מערכת ניהול טובה שתאפשר לך לערוך שינויים ותציג לך מדדים שונים.

מאוד חשוב שהאפליקציה תהיה מעוצבת נכון, שהזרימה בה תהיה אינטואיטיבית, שתעבוד חלק ומהר ושחוויית ה- Look & Feel שלה תהיה מושלמת.

אז למה שלא תכניס אותה לאפליקציה?
הכנתי עבורך 12 טיפים סופר חשובים שהם פרי מחקר והרבה ניסיון. הטיפים האלה יחסכו לך כסף, זמן והרבה בלבולי מוח.

כן, אני רוצה את 12 הטיפים

דילוג לתוכן