אתר אינטרנט עסקי תדמיתי הכל כלול

רוצה לחזק את הנוכחות שלך באינטרנט ולעשות את זה בקלות ללא כאב ראש?

הגיע הזמן לחזק את הנוכחות שלך באינטרנט אבל אתה מרגיש שזה בלבול מוח גדול מידי עבורך. מהיכרות עמוקה ורבת שנים עם עסקים קטנים, אני מכירה את ההתלבטויות והשאלות שלך. יתכן ונראה לך כי אתר אינטרנט יגזול ממך כעסק קטן משאבים גדולים מידי. אולי אתה לא בטוח איך נכון לבנות אותו. איך תתחזק ותעדכן אותו ואיך יהיה נכון לקדם אותו. ועוד שאלות בנושאים שעשויים להשפיע על העסק שלך. אז אנחנו כאן, עם שפע של ניסיון בעבודה מול עסקים קטנים כדי לייעץ, להדריך, לתכנן, לפשט, ללוות ולהקל עליך בתוך התהליך הזה.

מזמינה אותך לשיחת יעוץ ללא התחייבות

חשוב לדעת

לא עוד לילות לבנים מול המחשב

שירות הכל כלול חוסך לך שעות מתסכלות מול המחשב! רוצה לקבל אתר מקצועי תן לנו לטפל בו. אנחנו נעלה ונעדכן תכנים חדשים או נעביר תכנים מהאתר הישן שלך, נעדכן תכנים חדשים באופן שוטף, נערוך ונשלח עבורך ניוזלטרים. וגם נטפל בגיבויים שוטפים, בדומיין ובאחסון האתר או החנות שלך.

פרסום בו זמנית באתר וברשתות החברתיות

למה לך לטרוח שעות סביב הרשתות החברתיות כשאנחנו יכולים לעשות את זה עבורך? בכל פעם שנעדכן את האתר, נעדכן גם את הרשתות החברתיות! הפוסט יוצג גם באתר וגם ברשת החברתית וניתן להגיב בשני המקומות. תהליך שמעודד תנועה בין האתר לרשת החברתית.

מערכת דיוור והרשמה מתקדמת וידידותית

מערכת שיווק מספר אחד! שתאפשר לך להיות בקשר ישיר עם הנרשמים באתר שלך. המערכת משולבת באתר ותאפשר לך לשווק את המוצרים והשרותים שלך בצורה ישירה וידועה כאפקטיבית באמצעות ניוזלטר צבעוני. המערכת מותאמם לחוק הספאם ומאפשרת הסרה בקליק בודד.

מועדון חברים או מנויים במגוון מסלולים

צור קהילה צרכנית סביב העסק שלך. מועדון חברים במגוון מסלולים עם וללא תשלום. אזור אישי לכל מנוי הכולל מידע מפורט על המסלול, התשלומים ועוד. תזכורות אוטומטיות לפקיעת מנוי, דוחות, קופונים ועוד. אפשרות לתקופת ניסיון והגדרת מסלול עד לרמת אובייקט בודד.

לוח אירועים משוכלל לתכנון שנתי

תכנון אירועים משולב עם יומן גוגל וכולל "מי מגיע". לוח האירועים יאפשר לך לתכנן את הזמן יותר טוב, ולגולש שלך ולקבל תמונה ברורה. ניתן פרסם אירוע חינם או בתשלום (מחיר רגיל ומחיר מיוחד לחברי מועדון), הלוח כולל כתבן לטקסט מעוצב, מנגנון להוספת תמונות ומפת גוגל מובנית.

מחולל טפסים ושאלונים חכמים

מחולל טפסים ושאלונים חכמים עובד בשיטת "גרור וזרוק". המערכת כוללת בניית אשפים ושאלונים מורכבים עם שדות חישוב והתניות. דוחות וסטטיסטיקות מלאות. המערכת תאפשר לך להבין יותר טוב את הקהל הלקוחות שלך ולפיכך הפרסום שלך יהיה אפקטיבי יותר.

קידום האתר - SEO אוטומטי

לניתוח מילות מפתח והמלצות לשיפור קידום האתר או החנות שלך. תנתח עבורך את מילות המפתח ותחום העיסוק שלך ובהתאם תייצר המלצות לשיפור. המערכת מייצרת באופן אוטומטי קוד מתאים עבור מנוע החיפוש של גוגל (ואחרים), פייסבוק וטוויטר וכוללת כרטיס מידע עם תמונה.

גוגל Analytics ו- reCAPTCHA

גוגל Analytics - לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתר או החנות שלך, כולל פירוט על מקורות התנועות ודוחות אונליין לביצועי האתר והחנות. ו- reCAPTCHA - שכבת הגנה לאבטחת האתר או החנות שלך מפני כניסה של בוטים, שתילת הודעות ספאם וניסיונות פריצה.

מידע נוסף

למה כל עסק חייב אתר אינטרנט?

עיצוב, פיתוח והקמה של אתר אינטרנט תדמיתי מבוסס וורדפרס - wordpressאתר האינטרנט מספק פלטפורמה בסיסית שבה הלקוחות יכולים למצוא את העסק שלך בקלות ובמהירות דרך גוגל ומנועי החיפוש האחרים, הלקוחות יכולים לחפש את השירותים שלך ולמצוא אותם בקלות. על ידי בניית אתר, ניתן להגדיר מידע מפורט על העסק, מוצרים או שירותים, יתרונות ייחודיים ומחירים.

בניית אתר אינטרנט גם מאפשרת גיוס לקוחות חדשים והרחבת השוק של העסק. בעזרת כלים כמו מנועי חיפוש, פרסומות ממומנות וקידום ברשתות חברתיות, ניתן לפתוח דלתות ללקוחות חדשים מתחומים ואזורים שונים.

אתר האינטרנט מאפשר לך לשרת את הלקוחות שלך ויכול לספק מענה לשאלות נפוצות של הלקוחות ולאפשר להם ליצור קשר ישיר דרך טפסים ליצירת קשר או דוא"ל. זה מבטיח שהלקוחות יוכלו לקבל מכם מענה מהיר ושירות מקצועי.

 

מפרט מלא של האתר שנקים עבורך:

  • פלטפורמת האתר – אתר וורדפרס בעברית בגרסה עדכנית, תבנית עם תמיכה מלאה בעברית ותאימות לסמארטפון. העסקה כוללת: תחזוקה וגיבויים למשך שנה אחת. שירות ותמיכה (מענה אנושי בצ'אט, בטלפון ובדוא"ל).
  • תבנית עיצוב – עיצוב אישי או בחירה מתוך ספרייה ענקית של תבניות על פי הצרכים של העסק.
  • מתנה – מערכת דיוור וניהול רשימת תפוצה – לעד 500 נמענים ועד 1,500 הודעות בחודש. המערכת תאפשר לך לשמור על קשר קבוע עם לקוחותיך, לשגר אליהם הודעות ומסרים על מבצעים, אירועים, ניוזלטר וברכות לחג. כולל מנהל ידידותי ותבנית עיצוב לדיוור.
  • שירות הכל כלול – עדכונים שוטפים באתר אחת לשבוע ומשלוח ניוזלטר אחד לחודש.
  • מתנה – שם דומיין – שם דומיין אישי רשום על שמך.
  • חבילת אחסון – בנפח 3GB, נפח תעבורה 3.5GB, גיבויים שוטפים, 5 תיבות דואר אלקטרוני עם סינון דואר זבל ואנטי וירוס, עדכוני מערכת, שרות ותמיכה ואחסון.
  • ההגנה הטובה ביותר לוורדפרס – מערכת וורדפנס מבטיחה זמינות ושרידות מקסימליים. מניעת מתקפת DDOS, נעילה אוטומטית של משתמשים חריגים, סריקת קוד ואבטחה כפולה.
  • מערכת למיטוב האתר – דחיסת נתונים CACHE, CDN ועוד – מערכת המיטוב שלנו כוללת מנוע דחיסת תמונות, שמירת קבצים ב-CDN חיצוני כגון אמזון S3, שמירת קבצי עזר בשרת CDN נפרד, Page Cache מלא.
  • גוגל Analytics – לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתר או החנות שלך, כולל פירוט על מקורות התנועות ודוחות אונליין לביצועי האתר והחנות.
  • reCAPTCHA – שכבת הגנה לאבטחת האתר או החנות שלך מפני כניסה של בוטים, שתילת הודעות ספאם וניסיונות פריצה.
  • מתנה – אבטחה – תעודת אבטחה לשנה.
  • קידום האתר SEO אוטומטי – מערכת מובנית לקידום אורגני שמקדמת באופן אוטומטי את תכני האתר.
  • סטטיסטיקה – למדידת ביצועי האתר כולל דוח ביצועים.
  • עדכוני תוכן ברשתות חברתיות – יבוצעו על ידינו בכל עדכון של תוכן חדש באתר.
  • כפתורי רשתות חברתיות – יותקנו באתר וניתן יהיה להגיב מתוך האתר.
  • נגישות – יותקן באתר תוסף נגישות.
נשמח לעמוד לרשתוכם בכל שאלה והבהרה (מוזמנים לצפות בעמוד השאלות והתשובות)
בטלפון: 058-7069393.

רכיבים מובנים

תעודת אבטחה לאתר שלך – מתנה!

שם דומיין אישי רשום על שמך – מתנה!

מערכת ניהול תוכן מתקדמת

תאימות מלאה לכל סוגי המסכים (ריספונסיב)

הכנסת תוכן ודיוור ניוזלטר

שרות, תחזוקה ותמיכה

כפתורים חברתיים

שילוב דפי פייסבוק באתר

מערכת SEO אוטומטית

תבנית עיצוב מרהיבה

וורדפרס בגרסא עדכנית

גוגל Analytics ו- reCAPTCHA

שאלונים וטפסים

מועדון חברים או מנויים במגוון מסלולים

פרסום בו זמנית באתר וברשתות החברתיות

דוגמאות

מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן