עמודי נחיתה / מכירה מקצועיים

עמוד נחיתה אפקטיבי שתוכל לעקוב אחרי הביצועים שלו ולשנות אותו בהתאם לתוצאות בשטח

עמוד נחיתה מיועד לפרסום או קמפיין של מוצר או שירות אחד וכדי שיהיה אפקטיבי, חובה עליו להיות מקצועי וממיר ושיהיו בו כמה דברים חשובים שאנחנו מספקים בהקמת עמוד נחיתה:

עיצוב – בולט ורספונסיבי (מותאם לדסקטופ ולניידים). שילוב קוד המרה, גוגל אנליטיקס, GTAG – לניתוח נתונים ומדידת ביצועי העמוד. כולל ניתוח אירועים בתוך העמוד וחיבור לפיקסלים של רשתות הפרסום. סטטיסטיקות – ממשק ניהול השרת מספק סטטיסטיקות מלאות כולל גרפים ומעקב אירועים – לשיפור מתמיד של ביצועי העמוד. תחזוקה וגיבויים – אוטומטיים ויומיומיים. תעודת אבטחה – לאבטחת העמוד. מערכת סליקה – לרכישה ישירה מתוך העמוד. דומיין – דומיין פרטי וקל לכתיבה והגייה. אחסון – בשרת מהיר. חיבור ל- CRM לאיסוף לידים..

מזמינה אותך לשיחת יעוץ ללא התחייבות

חשוב לדעת

תאם שיחה
עזרה מקצועית בגיבוש ושיפור הרעיון שלך

לאחר הצגת הרעיון, תקבל עזרה מלאה בגיבוש הרעיון ההתחלתי שלך. מניסיוננו שיחה כזו תוסיף לך זוויות שלא חשבת עליהן, חסכון בזמן ובכף ומבט מקיף יותר על המוצר שלך. ייעוץ מקצועי עשוי לשפר את הרעיון המקורי שלך.

שרת מהיר
אחסון העמוד בשרת מהיר

זמינות ושרידות של 99.9%. עד 100 תיבות דואר. מנגנון לדחיסה ואופטימיזציה של תמונות. ניטור קבוע של העמוד. דוח חודשי מלא על ביצועי העמוד. סינון אנטי ספאם, אנטי וירוס ופיירוול להגנה מקסטימלית. מערכת גיבויים אוטומטיים ויזומים לדרופבוקס או גוגל דרייב. תמיכה מלאה.

כולל גרפים
כלים למדידה

כלים למדידת ביצועים של עמוד נחיתה מאפשרים ניתוח והערכת ההצלחה של העמוד. המדידות כוללות נתונים כמו קצב ההמרות, זמן האירועים, קפיצות והיעדרות, ושיעור ההמרות. עם המידע הזה, מתקבל תיקון ושיפור עמוד הנחיתה, ומתאפשר ייעול יחסי ההמרות. כלים אלו משמשים לשיפור חוויית המשתמש וגידול תוצאות העסק.

קופי
כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא כלי חשוב בפרסום ושיווק, מתייחסת לקהל היעד, ויוצרת תוכן מעניין ומשכנע. בעזרת טכניקות ורגשות, יוצרים קשר אמוציונלי ומעורר צורך במוצר או שירות. כתיבה אותנטית ועריכה מקפיצים את התוצאות. כתיבה שיווקית – כלי חשוב להשפיע ולהצליח.

מדיה
סרטונים ותמונות

על ידי שימוש במאגרים ובבינה מלאכותית ניתן למצוא תמונות מתאימות ולהפיק סרטונים שיתאימו בדיוק לצרכים שלך. התמונות והסרטונים מאפשרים להעביר מידע רב ורלוונטי בצורה חזותית מרתקת ומעוררת התעניינות. סרטונים מסבירים ומפשטים מוצרים ובכך חיוניים להצלחת עמוד הנחיתה.

מידע נוסף

עמוד נחיתה (Landing Page) הוא אחד הכלים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי, והקשר הראשי שלך לקהל היעד. עמוד הנחיתה משמעותו לשכנע את המבקרים לבצע פעולה מסוימת, כגון הרשמה לרשימת התפוצה, מילוי טופס, רכישת מוצר, הורדת קובץ ועוד. הבנייה הנכונה של עמוד הנחיתה חיונית להגברת ההמרות והצלחת העמוד. הנה עוד דברים שחשוב שיהיו בעמוד הנחיתה שלך:

כותרת ברורה ומדויקת: כותרת ראשית עם קופי טוב שעונה על צורך ומייצרת הנעה לפעולה.

תמונות וסרטונים: תמונה אחת שווה 1,000 מילים וסרטון שווה 10,000. שילוב של תמונות וסרטונים יוצרים עניין, מושכים תשומת לב ועוזרים לגולש להתחבר טוב יותר להצעה שלך.

קריאת פעולה ברורה: חשוב מאוד למקד את העמוד לפעולה אחת ברורה שתבקש מהגולש לבצע. עמודי נחיתה מתחלקים על פי היעד הסופי של הקמפיין, למשל: איסוף לידים, בניית רשימת תפוצה או הגברת התנועה באתר. יש להבטיח שלגולש תהיה גישה מהירה לטופס.

מידע קצר ומדויק: הגולש צריך לראות באופן מידי את כל התועלות שיקבל כתוצאה מהפעולה שיבצע. הקופי חייב להיות מדויק ומטרתו לחזק את תחושת ההזדהות של הגולש עם המוצר או השרות שלך.

רות ופסקאות ברורות: לא פחות חשוב הוא להציג את המידע בעמוד באופן הנגיש ביותר לגולש תוך שימת דגש על כותרות ופסקאות קצרות ומרווחות.

דגש על יתרונות: לספק לגולש את היתרונות שלך אל מול הצעות דומות של מתחרים, כך שאצל הגולש תתחזק ההזדהות עם ההצעה שלך.

אמינות: כדי להפוך את המבקר ללקוח, עליך להראות כמה שיותר אמינות ואמיתותיות. תוכן אמיתי, מידע מעודכן, פרסום פרטי התקשותת, הצגת ביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים וקשר עם צוות התמיכה יכולים להיות חלק מהמתמטיקה של האמינות שלך.

תפריט ניווט קל לשימוש: כתוספת למידע הראשי שבעמוד, עליך להציע תפריט ניווט ברור ופשוט שיוביל את המבקר בקלות לאזורים נוספים באתר, או לקרוא עוד על התכנים שהוא מתעניין בהם. ניווט טוב מקנה חווית משתמש מסודרת ונוחה ומעורר תחושה שהאתר נועד לשרת את הצרכים של המבקר.

אופטימיזציה למכשירים ניידים: מחקרים מראים שמגמת הגלישה באינטרנט מתמקדת יותר ויותר בגלישה מהטלפונים הניידים. לכן, עמוד הנחיתה שלך חייב להיות מותאם לתצוגה גם במכשירים ניידים ולהציע חווית משתמש נוחה ומהירה.

ניתוח ומדידה: כמו בכל מאמץ שיווקי דיגיטלי, יש לנתח ולמדוד את ביצועי העמוד ולשפר אותו בהתאם לניתוח הנתונים. יש להשתמש בכלים לניתוח כמו Google Analytics כדי להבין את התנהגות המבקרים באירועים שונים המתרחשים בעת הגלישה בעמוד (גלילת עמוד, קליקים, זמן שהיה ועוד).

עמוד נחיתה מוצלח המשלב את כל המרכיבים הנכונים ופועל לפי תכנון מראש, בנייה מדויקת של חלקי העמוד וביצוע ניתוח ומדידה, מבטיח הצלחות בהשגת מטרת העמוד וצמיחת העסק שלך.

רכיבים מובנים

בינה מלאכותית AI

קידום ממומן

קידום אורגני

כתיבה שיווקית

תמונות וסרטונים

כלים לעבודה משותפת עם הלקוח

עיצוב וביצוע גרפי

תעודת אבטחה לאתר שלך – מתנה!

שם דומיין אישי רשום על שמך – מתנה!

מערכת ניהול תוכן מתקדמת

תאימות מלאה לכל סוגי המסכים (ריספונסיב)

שרות, תחזוקה ותמיכה

כפתורים חברתיים

תבנית עיצוב מרהיבה

גוגל Analytics ו- reCAPTCHA

שאלונים וטפסים

מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן